Nie no trochę warunki nie bardzo, porzeźbione też jest trochę, ale i tak podziwiam.
Najbardziej jestem w szoku widząć auta całę w szpachli, komu się chciało tak walczyć....
Megane :shock: :shock: :shock: http://www.youtube.com/watch?v=FZnuRFJXD6Y 2w1
ciekaw jestem czy tak zrobione auto jak to audi (o megane w ogole nie gadam) nie posklada sie w wypadku.
nie chodzi mi tu o dokladnie takie uderzenie jak tu na filmie . ale auta z podobnymi obrazeniami i podobna techniką robione.
wyglada to mega solidnie .ale czy sie nie posklada.
zawsze myslalem ze wytrzymalosc (np mostu) tkwi glownie w jego konstrukcji a nie materiale. tzn ze most nie zawala sie bo sa odpowiednio konstrukcyjnie zrownoważone sily.
tutaj nawet najlepsze wyprostowanie nie odtworzy idealnego ksztaltu konstrukcji , co wiecej nawet jakby odtworzyc to i tak w miejscu zgiecia material bedzie slabszy.
spawy nie puszcza ale pognie sie w miejscach gdzie bylo prostowane.
tak ja to widze
Typowe "nie bite, jeżdżone przez starszą osobę niedzielne samochody z niskim przebiegiem" :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech
Co do Audi, to raczej rzeczoznawca szkody całkowitej Ci i tak nie uzna i tak. A poza tym, tak się naprawia.
Co do Meganki, to strach do tego wsiąść :shock:
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Typowe "nie bite, jeżdżone przez starszą osobę niedzielne samochody z niskim przebiegiem" :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech
Co do Audi, to raczej rzeczoznawca szkody całkowitej Ci i tak nie uzna i tak. A poza tym, tak się naprawia.
Co do Meganki, to strach do tego wsiąść :shock:
\
mi nie chodzi o rzeczoznawce, o to czy bite czy nie bite.
chodzi wylacznie o stopien wytrzymalosci po takiej naprawie.
najchetniej zobaczylbym crashtest takiego auta po naprawie i auta niebitego.
i ciekawe jakby wyszlo porownanie stanu po takim crashtescie
Wiadomo, że auto po takiej naprawie będzie "słabsze" bo po takiej naprawie niszczona jest konstrukcja metalu poprzez samo zgniecenie, i ponowne prostowanie tego elementu.
Prosty przykład, weź kawałek drutu grubszego zegnij go i rozegnij. w miejscu w którym go zgiąłeś nie będzie już taki sam, Bezie widać na nim naprężenia materiału i mikro pęknięcia.
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Poogladaj sobie zdjecia z rosyjskich stron jak auta skladaja
A po co? Przecież dodał filmik składania Meganki :diabelski_usmiech
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
To samo u nas.
Ilość wypadków w obu krajach daje nieograniczoną ilość "materiału" to ćwiczeń i zgłębiania tajników wiedzy blacharskiej :diabelski_usmiech
Komentarz